
Invitation to the DigitalForum CRM on 18.10.2023
Along with the approaching fall, CRM + AIA® brings a fresh breeze, clears your head, and illuminates your business relationships across all customer-focused processes.
meer
CustomerSpotlight: How 62damrak uses CAS CRM to create a central information hub and clear PIM
The CustomerSpotlight series continues with another inspiring company doing amazing things with CAS CRM.
meer
Het beste CRM verdient de beste hosting
De samenwerking tussen Two Visions en Skyliner gaat al jaren terug. Naast de hosting van het CRM systeem verzorgt Skyliner ook de cloud service voor de klanten van Two Visions. Samen met Jeroen van Scherpenzeel, eigenaar van Two Visions, blikken we terug op de samenwerking en kijken we vooruit naar nieuwe ontwikkelingen.
meer
Klanten geven de beste cijfers aan CAS Software in CRM-onderzoek
Wederom heeft CAS Software een topresultaat behaald in het nieuw gepubliceerde tevredenheidsonderzoek "CRM in de praktijk 2021/22" door Trovarit AG in samenwerking met techconsult GmbH. CAS Software blinkt uit met bovengemiddelde scores, vooral op aspecten die voor middelgrote bedrijven van groot belang zijn.
meer
CAS genesisWorld x13: CRM + AIA voor onbeperkte digitale vrijheid
Zeker in tijden van mobiel werken zijn flexibiliteit, zelfstandig werken en AVG-conforme toegang tot klantinformatie essentieel voor zakelijk succes. CAS genesisWorld x13 biedt u optimale ondersteuning voor uw digitale kantoor en helpt u bij het ontwerpen van uw werkomgeving op een manier die het beste past bij uw bedrijf en uw individuele taken, zodat u indruk kunt maken op klanten met efficiënte workflows en onderscheidende klantgerichtheid.
meer
Zeven succesfactoren van de digitale werkplek: CRM speelt een cruciale rol bij het versnellen van uw digitalisering
Digitale communicatie, samenwerking op afstand en virtuele vergaderingen zijn in deze tijd voor velen van ons onderdeel geworden van het dagelijks leven. Wat in 2020 nog improvisatie en creativiteit van particulieren en bedrijven vereiste, is nu het nieuwe normaal geworden en heeft ook veel nieuwe kansen en mogelijkheden geboden. Het feit blijft dat onze gebruikelijke manier van werken nog steeds een transformatie doormaakt. We laten u zeven succesfactoren zien waaruit de nieuwe digitale werkplek bestaat en hoe u uw bedrijf er goed op kunt voorbereiden.
meer
Innovatie door digitalisering - de belangrijkste boodschap op CAS Partner Conference 2020.
Vanwege begrijpelijke redenen vond de 2020-editie van de International CAS Partner Conference plaats in een virtuele omgeving, onder het motto "Sailing in the wind: Shape your digital workspace with CRM". Het was niet zomaar een virtueel evenement, maar een voorbeeld van het toepassen van technologie en digitalisering. De vraag was hoe je partners van vier continenten bij elkaar kon brengen in een jaar waar een wereldwijde pandemie heerst en hoe je een plek van interactie en netwerken kunt realiseren. Succes zit in de voorbereiding en innovatie.
meer
Richt uw ideale digitale werkruimte in met CAS genesisWorld x12
In turbulente tijden veranderen klantbehoeften snel. Tijdens de afgelopen maanden hebben we gezien hoe belangrijk het is om adequaat en accuraat op behoeften en wensen van klanten te reageren. Een van de belangrijkste ontwikkelingen is het digitale kantoor. Dankzij CAS genesisWorld x12 kunt u uw persoonlijke, digitale kantoor op eenvoudige wijze inrichten. De nieuwe functies helpen u bij het creëren van optimale klantrelaties op het gebied van verkoop, marketing en service. Deze elementen stimuleren tegelijkertijd het teamwork tussen uw medewerkers.
meer
Digitalisering: kansen voor de zakelijke werkruimte
Door wereldwijde ontwikkelingen en digitalisering verandert de werkomgeving behoorlijk. Vandaag spreken we met Mircea Prelipceanu, Head of International Sales bij CAS CRM. In deze blog vertelt hij ons meer over de kansen en ontwikkelingen van digitalisering, de Digital Office.
meer
Award voor het beste IT Bedrijf
CAS Software AG heeft opnieuw goud gewonnen! We hebben de eerste plaats op het podium van de belangrijkste innovatie competitie van Duitsland voor het MKB. Door de TOP 100 is CAS CRM uitgeroepen tot het beste IT-bedrijf in alle klassen.
meer
De optimale Customer Experience
Het digitale tijdperk zet de traditionele verkoopstructuren aan de kant. Tegenwoordig heeft ieder bedrijf twee extreme factoren waar ze rekening mee moet houden: zeer sterke concurrentie en geïnformeerde, zelfverzekerde prospects en klanten.
Een onderzoek van Google en Millward Brown Digital toont aan dat 71% van de kopers eerst een algemeen online onderzoek doen voordat ze overgaan tot aankoop. En maar liefst 68% van de B2B kopers onderzoekt liever zelf producten, dan dat hij rechtstreeks met een verkoopmedewerker praat. Voordat men contact opneemt met een verkoopteam of klantenservice, zijn er gemiddeld 12 online zoekopdrachten uitgevoerd. Aan u de taak om online op te vallen en de klant of prospect te verzekeren van een goede ervaring. Hoe u dat doet, leggen we uit in deze blog.
meer
Een succesvolle toekomst samen met de klant
Wat is het doel van uw organisatie? Voor veel bedrijven staat het voorzien in de behoeften en wensen van klanten op nummer 1. Organisaties zijn dan ook vaak afhankelijk van de klant. Daarom is het belangrijk om klanten tevreden te stellen én te houden. Deze invloedrijke stakeholders mag u niet verliezen omdat ze de spil van de organisatie zijn. In deze blog geven wij u tips hoe uw medewerkers de klant centraal kan stellen, tevreden houdt, van de beste service voorziet en hoe ze tegelijkertijd kostenefficiënt aan iedere eis van de klant kunnen voldoen.
meer
Volg ons op LinkedIn: CAS CRM Benelux
Na 12 jaar ervaring in de Benelux zijn wij eindelijk op LinkedIn te vinden! Waarom zou je ons volgen? Een goed CRM systeem maakt jouw organisatie efficiënter en meer succesvol. Op ons kanaal vind je tips, tricks, de nieuwste trends op het gebied van marketing, sales en CRM systemen.
meer
CRM-studie: Hoogste resultaten voor CAS genesisWorld
In de huidige tevredenheidsstudie van Trovarit "CRM in der Praxis 2019/2020" krijgt CAS Software met zijn CRM-oplossing CAS genesisWorld weer de beste beoordeling: De resultaten voor thema's die uiterst belangrijk zijn voor het midden- en kleinbedrijf, zijn bijzonder goed.CAS Software haalt bij de CRM-tevredenheidsstudie al voor de vijfde keer op rij een bovengemiddeld resultaat. Volgens de huidige studie behoort CAS Software tot de leveranciers die een zeer intensieve en persoonlijke band met hun klanten opbouwen.
meer
We exposeren op de CONTACTA 2019 in Goes / NL
De CONTACTA is een zakelijk netwerkevent voor bedrijven uit Zeeland, West-Brabant en Vlaanderen en trekt elk jaar meer dan 350 exposanten en 24.000 bezoekers. CAS CRM zal aanwezig zijn op CONTACTA 2019 (krram 1052, Goes, Nederland) op 5,6 en 7 november 2019 en we zullen een stand delen samen met onze gecertificeerde partner COMAXS Software Solutions. We verwelkomen je daar graag!
Locatie:
Zeelandhallen
Da Vinciplein 1
4462 GK Goes / Nederland
Meer informatie over het programma, openingstijden en gratis tickets vindt u op de website van CONTACTA.

CAS genesisWorld x11 mag je niet missen
Elk jaar rond de zomer verrast CAS Software de crm-markt met een nieuwe release van CAS genesisWorld. Dit keer is de eer aan CAS genesisWorld x11, met wederom een groot aantal nieuwe functionaliteiten. Nog flexibeler, nog intelligenter en nog beter in het bouwen en onderhouden van een duurzame en persoonlijke band met de klant.
meer
Terugblik op de CAS Partner Conference 2019
In de schitterende stad Barcelona vond op 23 en 24 mei 2019 de 12e internationale CAS Partner Conference plaats. De partners van CAS Software AG uit de hele wereld kwamen bijeen voor een twee dagen durend evenement met presentaties, workshops en volop gelegenheid tot netwerken.
meer
Hoe ICT bedrijven door CRM beter presteren en de klanttevredenheid vergroten
Welke IT-dienstverlener kent het niet. Voortdurend bent u bezig met veel taken tegelijkertijd: nieuwe klanten winnen, meer contracten afsluiten, offertes en specificaties schrijven, projecten effectief beheren en supportkwesties zo snel mogelijk afhandelen. Bovendien is het belangrijk steeds weer op te vallen in de massa binnen de sterk concurrerende en compacte markt van de IT- dienstverlening.
meer
De CRM-trends te verwachten in 2019
2019 belooft een boeiend jaar te worden voor de CRM-sector. We vroegen onze CRM-expert Mircea Prelipceanu om vooruit te kijken naar de impact op de markt. Mr. Prelipceanu, als CRM-expert en Head of International Sales van CAS CRM, volgt u de ontwikkelingen op de CRM-markt van dichtbij op. Wat mogen we verwachten op het gebied van CRM in 2019?
meer
CAS genesisWorld x10 nieuwe standaard in CRM
Smart design, meedenkende assistenten, marketing automation en bescherming van gegevens. Met de nu beschikbare versie CAS genesisWorld x10 beschikken kleine en middelgrote ondernemingen over talrijke functies die behoren tot de nieuwe standaard in CRM voor het midden- en kleinbedrijf.
meer
CAS CRM blijft sponsor van ZVH Zevenhuizen
CAS CRM is opnieuw hoofdsponsor van het Nederlandse volleybalteam ZVH Zevenhuizen. Het sponsorcontract werd voor het huidige seizoen 2018/2019 verlengd. “We ervaren de verlenging van het contract als een echt compliment en een bewijs van vertrouwen”, zegt de verheugde clubvoorzitter Joke Veerman-Scheffers van ZVH Zevenhuizen.
meer
CAS-partnerprogramma biedt zakelijke kansen
Partners welkom: CAS-partnerprogramma biedt nieuwe zakelijke kansen Als IT-serviceproviders en systeemverkopers een softwarebedrijf moeten kiezen om mee samen te werken, krijgen ze met een aantal lastige beslissingen te maken. Hun succes op de lange termijn hangt vaak af van hun keuzes en hoe goed ze hun belangrijke factoren zoals strategie en zakelijke trends met de andere factoren in balans kunnen brengen.
meer