News

29/10/19CRM-studie: Hoogste resultaten voor CAS genesisWorld

In de huidige tevredenheidsstudie van Trovarit "CRM in der Praxis 2019/2020" krijgt CAS Software met zijn CRM-oplossing CAS genesisWorld weer de beste beoordeling: De resultaten voor thema's die uiterst belangrijk zijn voor het midden- en kleinbedrijf, zijn bijzonder goed.CAS Software haalt bij de CRM-tevredenheidsstudie al voor de vijfde keer op rij een bovengemiddeld resultaat. Volgens de huidige studie behoort CAS Software tot de leveranciers die een zeer intensieve en persoonlijke band met hun klanten opbouwen.

CAS genesisWorld zet de toon voor de middenstand
Als marktleider voor CRM & xRM voor de Duitse middenstand maakt CAS Software met een totaalscore van 1,85 een zeer goede beurt. De volledige oplossingsomgeving rond CAS genesisWorld staat zowel met het product zelf vooraan, als met de geboden service en de partnerondersteuning. Daardoor beklemtonen de resultaten van de studie dat de oplossingsomgeving van het bedrijf CAS Software optimaal geschikt is voor de middenstand.

CRM biedt veel voordelen
De CRM-tevredenheidsstudie geeft interessante informatie over de algemene voordelen van CRM in de onderneming: 72 procent van de deelnemers meldt dat CRM tot betere klantentevredenheid en -binding leidt en 40 procent dat het vinden van nieuwe klanten gemakkelijker wordt. Voor 51 procent van de ondervraagden is het voordeel van CRM de algemene traceerbaarheid van relevante gegevens. 44 procent van de ondervraagden waardeert de snelle en eenvoudige informatievoorziening. Volgens de tevredenheidsstudie heerst er in het geheel bij de ondervraagden een duidelijke tevredenheid over CRM en de leveranciers.

Achtergrond van de studie
De marktanalisten van Trovarit AG onderzoeken al sinds meerdere jaren in het kader van de studie "CRM in der Praxis – Anwenderzufriedenheit, Nutzen & Perspektiven 2019/2020" hoe CRM in bedrijven wordt gebruikt. Een belangrijk punt van het onderzoek is de tevredenheid van gebruikers over hun CRM-software en de service van de leveranciers. Meer dan 650 bedrijven werden voor de studie ondervraagd, en hun ervaringen met het gebruik van CRM werd gedocumenteerd. De resultaten van de studie kunnen in de vorm van een Management Summary gratis worden gedownload.

Meer informatie over de CRM-studie met de gedetailleerde resultaten vindt u hier.