CRM voor energiesector
en netwerken
Om de behoeften van de markt vroegtijdig te herkennen, moeten energie- en netwerkbedrijven strategisch zinvol handelen. Alleen als informatie onmiddellijk ter beschikking staat, worden wensen van de klant herkend en efficiënt vervuld.
Uw eisen aan CRM-software
- Verhoging van de klanttevredenheid voor langdurige klantenbinding en loyaliteit
- Centrale opslag van gegevens voor de effectieve bewerking van aanvragen
- Transparantie van klantgegevens voor excellente klantenservice.
Uw voordelen met CRM
De centrale opslag van gegevens maakt het mogelijk om klantgegevens, technische informatie of factuurgegevens gestructureerd af te beelden. Gegevens van de financiële of inkoopafdeling worden moeiteloos in de CRM-software geïntegreerd.
De probleemloze uitwisseling van gegevens zorgt voor voorsprong ten opzichte van andere marktdeelnemers. Het CRM-systeem dient voor ondernemingen als gegevensopslag voor alle afdelingen. Ondernemingskennis wordt transparant via het intranet binnen seconden intern gecommuniceerd.
Energie- en netwerkbedrijven blijven met CRM-software flexibel en besparen tijd. Alle gegevens uit applicaties van anderen, bijvoorbeeld uit het ERP-systeem, zijn via interfaces gekoppeld aan het CRM-systeem Daardoor vervalt het dubbele gegevensonderhoud.
CAS genesisWorld voldoet ruimschoots aan de speciale eisen van uw branche. De flexibele CRM-oplossing biedt klanten- en informatiebeheer voor de hele onderneming
Persoonlijk productadvies
Laat u persoonlijke adviseren ten aanzien van uw speciale eisen. Onze medewerkers staan dagelijks van 8 tot 18 uur tot uw beschikking. U bereikt ons per telefoon via +49 721 9638-188 of door middel van het contactformulier. We verheugen ons op uw aanvraag!