CRM voor handelsondernemingen
Handelaars kunnen zich slechts in beperkte mate via de kwaliteit van hun aangeboden producten onderscheiden. Voor een sterke klantenbinding zorgt een betrouwbare service die zich van de concurrentie onderscheidt. Met CRM worden klantgegevens gestructureerd benut en langdurige klantrelaties opgebouwd.
Uw eisen aan CRM-software
- Duidelijk gedefinieerde processen van offerte tot order.
- Alle gegevens zijn voor de buitendienst ook onderweg beschikbaar.
- Omvattende verkoopsturing voor een effectieve verkoop.
Uw voordeel met CRM
Met CRM werken handelsondernemingen rendabeler en verkopen zij meer. De buitendienst heeft overal toegang tot ondernemingsgegevens via mobiele apparaten. Belangrijke informatie zoals accenten uit het assortiment, productvoorkeuren en speciale voorwaarden kunnen door een druk op een knop worden opgeroepen.
Zakelijke processen worden efficiënt georganiseerd en u blijft steeds in contact met de klant. Veranderde vraagstructuren worden snel herkend en de concurrentie wordt doelgericht gevolgd. Uitgekiende CRM-functies maken talrijke evaluaties mogelijk.
Dankzij de centrale gegevens zijn de medewerkers optimaal met elkaar verbonden en communiceren zijn probleemloos in hun team. Met slechts enkele muisklikken kan bijvoorbeeld een afspraak in de gezamenlijke agenda worden gezet of in het intranet het directe nummer van een medewerker worden gevonden.
CAS genesisWorld voldoet ruimschoots aan de speciale eisen van uw branche. De flexibele CRM-oplossing biedt klanten- en informatiebeheer voor de hele onderneming
Persoonlijk productadvies
Laat u persoonlijke adviseren ten aanzien van uw speciale eisen. Onze medewerkers staan dagelijks van 8 tot 18 uur tot uw beschikking. U bereikt ons per telefoon via +49 721 9638-188 of door middel van het contactformulier. We verheugen ons op uw aanvraag!