CRM-trends

Klantenservice die is voorbereid op de toekomst met Mobile CRM

Mobile CRM is de toekomst van de klantenservice: Juist buitendienstmedewerkers die veel onderweg zijn, hebben via mobiele apparaten op elk moment toegang tot alle relevante klantgegevens uit het CRM-systeem. Daarmee stimuleert Mobile CRM niet alleen de productiviteit van medewerkers, maar maakt ook kostenbesparingen mogelijk door efficiëntere bedrijfsprocessen. Vragen van klanten kunnen sneller worden beantwoord, wat leidt tot een grotere klanttevredenheid. Voor veel ondernemingen is Mobile CRM daarom al lang geen trendy begrip meer, maar een basisvoorwaarde voor succesvol werken in een wereld van netwerken.

Mobile CRM met gebruiksmogelijkheden ver boven de standaard

Met de module Mobility hebben gebruikers onafhankelijk van de plaats diverse mogelijkheden voor toegang tot klanten- en projectgegevens. Mobile Apps van CAS genesisWorld voor mobiel CRM bieden meer dan de gebruikelijke standaardfuncties en zijn afgestemd op alle marktrelevante mobiele apparaten. Gegevensrecords kunnen worden opgevraagd en rechtstreeks in het systeem worden bewerkt. Daarmee kunnen bijvoorbeeld specifiek gedefinieerde rapportweergaven en verslagen onderweg worden opgevraagd, in tabelvorm (html) of als vrij vorm te geven pdf-bestand.

Dankzij Mobile CRM kunnen ook bezoekverslagen, leadformulieren en interviews bij de klant of op een beurs op elk gewenst moment mobiel worden vastgelegd. Door live toegang tot de eigen verkoopkansen kan elke medewerker zich onafhankelijk van de plaats informeren over de stand van het verkooppotentieel inclusief productposities. Ook vragenformulieren kunnen met Mobile CRM worden benut, zodat gestructureerd vastleggen van informatie ook buiten kantoor mogelijk wordt.

CAS genesisWorld zet verder vaart achter Mobile CRM

Door innovatieve ontwikkelingen zet CAS genesisWorld verder vaart achter het toekomstthema Mobile CRM: Als eerste CRM-oplossing integreert CAS genesisWorld het kosteloze gebruik van kaarten van Open Street Map. Deze functie maakt de visualisering van CRM-gegevens in digitale kaarten en het zoeken in de omgeving mogelijk. Daardoor wordt bijvoorbeeld de routeplanning voor afspraken met klanten vergemakkelijkt.

Wilt u meer weten over het thema Mobile CRM?