Customer relationship management
voor branches
Niemand kent uw branche zo goed als u – niet veel mensen kennen een CRM systeem zo goed als wij! Met meer dan 30 jaren ervaring op het gebied van CRM en in verschillende branches weten wij waarop het aankomt bij speciale oplossingen voor customer relationship management.
Speciale CRM-brancheoplossingen
Om te kunnen inspelen op de speciale behoeften van de branches heeft CAS CRM samen met ontwikkelingspartner itdesign de volgende brancheoplossingen ontwikkeld:
CRM voor adviesbureaus
CAS Consulting ondersteunt adviesbureaus bij de professionele omgang met hun klanten. Adviseurs en backofficemedewerkers worden door het CRM systeem bij acquisitie, ressourceplanning en projectbeheer effectief ondersteund.
CRM voor softwarebedrijven en IT-dienstverleners
Met CAS IT Services hebben IT-bedrijven een speciaal op hun behoeften toegesneden softwareoplossing. CAS IT Services ondersteunt alle afdelingen van IT-bedrijven en -dienstverleners: acquisitie, verkoop van software, klantenadvies, projecten en support.
CRM voor ingenieurs
CAS Engineering is de complete CRM-oplossing voor ingenieurs. De CRM-oplossing ondersteunt de omvattende projectafhandeling van het opmaken van offertes tot aan de controlling. Alle zakelijke processen worden in de software afgebeeld en maken zo een breed overzicht van klanten en projecten mogelijk.
CRM voor onderzoeksinstituten en wetenschappelijke instellingen
CAS Research ondersteunt onderzoeksinstituten en wetenschappelijke instellingen bij de dagelijkse afhandeling van projecten. Het vergemakkelijkt de communicatie tussen de projectteams en maakt een snelle technologieoverdracht mogelijk. De functies van CAS Research maken een omvattende planning en organisatie mogelijk.
Flexibel en schaalbaar - CRM zo specifiek als uw onderneming
Naast de uitgebreide basisfuncties zijn talrijke uitbreidingen verkrijgbaar. Of het nu gaat om ERP-koppelingen of interfaces naar speciale branchesoftware, onze oplossingswereld biedt een grote diversiteit.