CRM voor de IT-branche

Vakkundig advies, uitstekende support en projectbeheer getrouw aan afspraken en kosten zijn de sleutelkwalificaties voor IT-aanbieders om succesvol te zijn in de harde concurrentie.

Uw eisen aan CRM-software

  • Projecten efficiënt plannen, sturen en calculeren.
  • Afdelingen en projectgroepen met elkaar in het netwerk verbinden.
  • Met vakkundige service klanten inspireren.

Uw voordeel met CRM

CRM-software ondersteunt u bij alle fasen van de projectwerkzaamheden. U bereikt de hoogste transparantie door een gestructureerde projectplanning en -besturing. Met CRM beheert u alle ressources en verrichtingen en registreert u tijd en kosten

Servicemedewerkers hebben altijd toegang tot alle klantengegevens. Welk product zet de klant in? Hoe ziet het servicecontract er uit? Antwoorden daarop levert uw CRM-software. Daarbij is op elk moment zichtbaar welke verrichtingen in welke omvang worden geleverd.

De brancheoplossing CAS IT Services voldoet ruimschoots aan de verschillende behoeften van de IT-branche: Van de IT-dienstverlener met het accent op advies en service tot aan de softwaremaker met producten met een intensieve marketing.

CAS IT Services voldoet ruimschoots aan de speciale eisen van IT-ondernemingen. CAS IT Services is ontwikkeld op basis van CAS genesisWorld, de meervoudig onderscheiden CRM-oplossing voor het midden- en kleinbedrijf.

Naar de productpagina van CAS IT Services

Persoonlijk productadvies

Laat u persoonlijke adviseren ten aanzien van uw speciale eisen. Onze medewerkers staan dagelijks van 8 tot 18 uur tot uw beschikking. U bereikt ons per telefoon via +49 721 9638-188 of door middel van het contactformulier. We verheugen ons op uw aanvraag!