07/02/19CAS genesisWorld x10 nieuwe standaard in CRM
Smart design, meedenkende assistenten, marketing automation en bescherming van gegevens. Met de nu beschikbare versie CAS genesisWorld x10 beschikken kleine en middelgrote ondernemingen over talrijke functies die behoren tot de nieuwe standaard in CRM voor het midden- en kleinbedrijf.
Het CRM-vlaggenschip bezit talrijke nieuwe productkenmerken die de klant centraal stellen, in overeenstemming met de Customer Centricity die de onderneming hoog in het vaandel heeft staan. „Als leidende en betrouwbare oplossing voor Customer Centricity ten behoeve van het Duitse midden- en kleinbedrijf bespoedigt CAS genesisWorld veel processen in de onderneming en richt de blik op de behoeften van de klant“, aldus Martin Hubschneider, directeur van CAS Software AG. „Intelligente assistenten, nieuwe modules en koppelingen, het met de German Design Award 2018 bekroonde SmartDesign® en aanpasbare oppervlakken maken CAS genesisWorld tot een sterke basis voor klantgerichte ondernemingen.“
Picasso-zoeken op basis van kunstmatige intelligentie: Zoek niet, vind
Een van de hoogtepunten van de nieuwe versie is Picasso-zoeken. Geïnspireerd door de uitspraak van Pablo Picasso, „Ik zoek niet, ik vind“ biedt de digitale assistent aan de gebruiker de informatie aan die relevant wordt. Picasso-zoeken wordt ondersteund door algoritmen uit de kunstmatige intelligentie, denkt met u mee, haalt belangrijke afspraken, documenten, verkoopkansen, taken en contacten naar voren en geeft deze overzichtelijk weer.
Smart design voor omvattend gebruik
De SmartDesign®-technologie is onderscheiden met de German Design Award 2018 en zorgt voor een doorlopend positieve beleving door de klant van CAS genesisWorld op alle apparaten. Verkoopmedewerkers en servicemonteurs zien op smartphones, tablets en notebooks dezelfde weergave van hun gegevens. Apps kunnen eenvoudig door slepen en neerzetten worden ingedeeld in groepen. Vaak gebruikte gegevens worden opgeslagen in persoonlijke views.
Belangrijke gegevens toegankelijk zonder internetverbinding
In de nieuwe versie zijn de offline functies voor gebruik onderweg sterk uitgebreid. Ter voorbereiding op een bezoek aan de klant kan bestaande informatie zoals onderhoudscontracten, projecttijden en productgebruik worden ingezien.
In het gesprek met de klant kunnen posities uit de verkoopkansen, zoals aantal, prijs en korting, worden opgepakt en kan daarmee een offerte worden opgesteld. Apps maken mobiel ondertekenen en digitale handtekeningen op tablets en smartphones mogelijk. Met de Mobile App kunnen documenten uit het archief worden bewerkt. Mocht er eens geen verbinding met internet zijn, kan CAS genesisWorld dankzij de offline functies verder worden gebruikt.
De claim: De persoonlijkste CRM van de wereld
Afhankelijk van toepassing, taken en gebruikers zijn er diverse eisen. Met behulp van App Designer kunnen zonder kennis van programmeren eigen apps worden gemaakt. Bovendien kunnen apps worden aangepast aan specifieke bedrijfsprocessen van de onderneming. Daardoor wordt uit CRM een eigen xRM-oplossing die kan worden uitgebreid naar andere gebieden, zoals het beheer van sollicitaties en de ontwikkeling van medewerkers binnen de afdeling personeel en opleiding.
Geoptimaliseerd voor het midden- en kleinbedrijf: CRM en marketing automation
Door de samenwerking met SC-NetWorks GmbH, de specialist voor marketing automation, kan in een crossmediale dialoog gericht worden voorzien in specifieke informatiebehoeften en wensen van de klant. Met de integratie van marketing automation-tool Evalanche in CAS genesisWorld x10 maken kleine en middelgrote ondernemingen hun communicatie met de klant uniform en klantgericht. Nieuwe contacten kunnen in Evalanche één voor één vooraf worden gekwalificeerd. Op basis van individuele marketingacties en campagnes worden ze in het kader van lead nurturing ontwikkeld tot verkooprelevante leads. Op deze wijze krijgen prospects precies de op hen afgestemde informatie, zoals uitnodigingen, informatie over opleidingen en persoonlijk advies, en worden ze doelmatiger en gerichter naar uw onderneming en naar het door hen gewenste product geleid.
AVG ‒ knowhow en veiligheid
Sinds de inwerkingtreding van de Algemene verordening gegevensbescherming in de EU staan ondernemingen voor de uitdaging om klantgegevens in overeenstemming met de wettelijk eisen te bewaren. CAS genesisWorld x10 ondersteunt uw processen conform de eisen ten aanzien van gegevensbescherming, bijvoorbeeld bij toestemmingsverklaringen en het automatisch verwijderen van gegevens na het verstrijken van een termijn.
Tijdsbesparend offertes samenstellen
Voor het tijdsbesparend opstellen van offertes is er de nieuwe module CPQ (Configure Price Quote). Offertes kunnen zo eenvoudig en snel worden gecalculeerd. Bijzonder geschikt is de nieuwe aanvullingsmodule voor producten die in verschillende varianten worden aangeboden of verschillende componenten bevatten. Bestaande modules, zoals de enquêtemodule Survey en het vereenvoudigde Easy Invoice, zijn nu met nieuwe functies voor gebruikers beschikbaar.
De nieuwe functies in een oogopslag:
CAS genesisWorld x10