06/10/20Richt uw ideale digitale werkruimte in met CAS genesisWorld x12

In turbulente tijden veranderen klantbehoeften snel. Tijdens de afgelopen maanden hebben we gezien hoe belangrijk het is om adequaat en accuraat op behoeften en wensen van klanten te reageren. Een van de belangrijkste ontwikkelingen is het digitale kantoor. Dankzij CAS genesisWorld x12 kunt u uw persoonlijke, digitale kantoor op eenvoudige wijze inrichten. De nieuwe functies helpen u bij het creëren van optimale klantrelaties op het gebied van verkoop, marketing en service. Deze elementen stimuleren tegelijkertijd het teamwork tussen uw medewerkers.

Nieuwe en verbeterde functies 

De nieuwe versie van CAS is de ideale CRM-partner. CAS genesisWorld x12 helpt u bij het creëren van een gezond gevoel van prestatie binnen uw bedrijf. U blijft continu in contact met uw klant doordat u op ieder apparaat toegang heeft tot uw CRM. Naast de mogelijkheid tot continu klantcontact verbetert u ook het teamwerk van uw medewerkers. Bijvoorbeeld door een handige team planning, het gebruik van sjablonen voor documenten en vragenlijsten en een nieuwe tijdlijnweergave die zorgt voor een grafisch overzicht. CAS genesisWorld x12 zorgt hiermee voor bedrijfsbrede ondersteuning voor uw marketing-, service- en verkoopprocessen.

Klantgerichte aanpak 

Naast het feit dat u dichterbij uw klant staat, helpt CAS genesisWorld x12 u bij het implementeren van de missie rondom klantgericht werkenOf uw medewerker nu thuis, op kantoor of onderweg is: op ieder moment van de dag kunt u contact met uw klanten opnemen via tablet, smartphone, smartwatches etc. Dit alles wordt ondersteund door de intuïtieve look & feel van SmartDesign®. Transparante dashboards op al uw apparaten geven de belangrijkste informatie in één oogopslag. U kunt zelf aangeven welke informatie u prioriteit geeft en bijvoorbeeld op het dashboard wilt zien. Dit helpt u bij het nemen van weloverwogen beslissingen en juiste die informatie uit het CRM te halen om uw klant van de beste service te voorzien.

Teamwork versterken

Het maakt niet uit waar medewerkers zijn om gebruik te maken van de CRM-oplossing. Zowel op kantoor als op afstand biedt genesisWorld x12 de perfecte basis voor teamwork in een digitaal kantoor. Zo zijn er slimme wizards en nieuwe functies geïmplementeerd om dagelijkse routines efficiënter te maken. De op AI gebaseerde assistent Picasso geeft u een overzicht van alle belangrijke informatie, toegespitst op de gebruiker. De team planning app ondersteunt u in het geven van een overzicht over uw team. Bijvoorbeeld bij het beantwoorden van service calls door aan te geven wie van uw collega’s dichtbij de klant is. Ook zijn er verschillende SmartSearch functies die er voor zorgen dat u al zoekt terwijl u typt.

Meer hoogtepunten en ontwikkelingen

Er zijn ontzettend veel nieuwe functies om uw digitale kantoor mee in te richten. Dashboards, geïntegreerde business card scanner, Mobile Device Management en een krachtige App designer om uw CRM nog persoonlijker te maken, widgets voor smartphones en nog veel, veel meer functies. Meer weten? Lees hier meer over CAS genesisWorld x12. Meer zien? Meld je dan aan voor een van onze gratis en vrijblijvende webinars.