Klantgerichtheid

Consequente klantgerichtheid verbetert de klanttevredenheid

Klantgerichtheid en betrokkenheid bij de klant maken of breken het succes van een onderneming. Om een grote klanttevredenheid te kunnen waarborgen, is het belangrijker dan ooit om alle activiteiten op de behoeften van de klant af te stemmen en klantenrelaties zo langdurig in stand te houden.

Efficiënt klantenbeheer (CRM) verbetert de klanttevredenheid aantoonbaar: door snellere reactietijden bij aanvragen van klanten, door een betere doorstroom van informatie tussen alle medewerkers die bij service betrokken zijn, en aldus door een beter feedback-management. Kortom: CRM verbetert uw customer service.

CRM-systemen verbeteren de klantgerichtheid

Wij bieden u professionele software aan voor uw customer service, die bijdraagt aan het verbeteren van de klantgerichtheid: onze CRM-software CAS genesisWorld. De programmatuur is speciaal gericht op de behoeften van middelgrote bedrijven en heeft zich in CRM-vergelijkingen ontpopt als marktleider.

Slimme functies vereenvoudigen interne processen en zorgen voor een betere klantgerichtheid. Met een paar muisklikken heeft elke medewerker inzicht in het volledige dossier van een specifieke klant en kan vragen daardoor op competente wijze beantwoorden, in een oogwenk offertes maken of specifieke aanvragen doorgeven aan specialisten elders in de organisatie. Doordat de software ook geoptimaliseerd is voor mobiele apparatuur, kunnen verkoopmedewerkers ook onderweg altijd belangrijke gegevens raadplegen.

Klanttevredenheid eenvoudig onderzoeken en analyseren

De werkelijke klanttevredenheid kan alleen door een directe terugkoppeling van de klant worden gemeten. CAS genesisWorld ondersteunt u hierbij, bijvoorbeeld met modules voor een online-navraag of enquête, waarmee u de klanttevredenheid eenvoudig kunt onderzoeken en waarbij de antwoorden direct in het CRM-systeem aan de betreffende datasets worden gekoppeld.

CAS genesisWorld biedt bovendien handige functies voor marketing- en verkoopactiviteiten, bijv. voor de selectie van doelgroepen of voor de analyse van verkoopkansen en top-klanten. En ook de customer service komt niet te kort: met de extra module Helpdesk worden supportaanvragen efficiënt geregistreerd en verwerkt.

Benut de totale kracht van het netwerk met xRM

Niet alleen klantgerichtheid is een beslissende factor voor de toekomst, maar ook het zo goed mogelijk onderhouden van alle verschillende relaties van het bedrijf – zowel de relaties met klanten, als die met medewerkers, partners, leveranciers, media of zelfs met concurrenten. xRM – „Anything Relationship Management“ – heet deze logische verdere ontwikkeling van CRM. Ook voor xRM biedt CAS Software AG unieke knowhow en gevarieerde oplossingen aan. Tot 2020 zullen de meest succesvolle middelgrote bedrijven in Europa allemaal gebruik maken van de xRM-oplossingen van CAS Software.