CRM vergelijking
CAS genesisworld: Marktleider in de CRM-vergelijking
U wilt uw klantrelaties een nieuwe, meer persoonlijke kwaliteit verlenen? U bent op zoek naar een CRM-systeem dat u daarbij als betrouwbare partner ondersteunt? Als CRM-aanbieder met jarenlange ervaring weten we precies waarop het voor u aankomt. Daarom hebben we met CAS genesisWorld een CRM-software ontwikkeld die in de CRM-vergelijking leidend in de markt is. Volgens recent onderzoek van het marktonderzoeks- en adviesbedrijf i2s en FIR e.V. aan de RWTH Aachen en de Trovarit AG presteert CAS genesisWorld in de CRM-vergelijking met andere producent bovendien op alle gebieden van klanttevredenheid het beste.
Overtuigende redenen voor leidende CRM-producent
In de rechtstreekse CRM-vergelijking spreken veel goede redenen voor CAS genesisWorld. Naast de hoge klanttevredenheid overtuigen we als CRM-producent met onze software vooral door een grote functionaliteit en aanpasbaarheid, maar ook door het probleemloze samenspel met andere software-oplossingen. Een uitgerijpt rechtensysteem met meerdere fasen maakt een veilig en tegelijk comfortabel gebruikers-, groeps- en rollenbeheer mogelijk. Bovendien heeft u op uw klantengegevens altijd en overal ter wereld toegang.
CRM-aanbieder stimuleert en kiest buitengewoon effectieve klantgerichtheid
Bij ons als professionele CRM-aanbieder staat bij onze producten een buitengewoon effectieve klantgerichtheid centraal. Dat betekent: Concrete en emotionele wensen van klanten moeten begrepen, optimaal vervuld en zelfs overtroffen worden. Ons wensbeeld is dat de meest succesvolle ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf gebruik maken van onze in de markt leidende CRM-oplossingen voor hun winstgevende klantrelaties. Bijzonder klantgerichte ondernemingen onderscheiden we jaarlijks met de Customer Excellence Award.
Succesvolle CRM-aanbieder: Overzicht van de onderscheidingen
CAS Software AG staat voor een hoge professionaliseringsgraad en continue verbeteringsprocessen. Daarvan getuigt ook de tweemalige onderscheiding als „Innovator van het jaar“ bij de innovatieprijsvraag TOP 100. Bijzonder trots zijn we als CRM-producent echter op het succes van onze klanten. Reeds negen maal kregen onze klanten de CRM Best Practice Award – een onderscheiding waarmee het vaktijdschrift acquisa en de vakbeurs CRM-expo elk jaar bijzonder goed geplande en succesvol gerealiseerde CRM-projecten uitkiezen. Deze waardering is waarschijnlijk het mooiste compliment voor ons als CRM-aanbieder (Overzicht van de onderscheidingen vindt u hier).