CRM advies

Individueel CRM-advies door team van experts.

Of het nu gaat om vragen over passende producten, een probleemloze CRM-invoering of over een bepaald CRM-project – bij ons krijgt u een individueel op uw behoeften afgestemd CRM-advies. Onze bekwame experts analyseren samen met u de voor u belangrijke vragen en laten u mogelijke oplossingen zien. Een CRM-advies waarbij u in goede handen bent.

Volledige begeleiding bij de CRM-invoering

Voor ons betekent Customer Relationship Management meer dan u een geschikte softwareoplossing in handen te geven. We ondersteunen u er in het kader van de CRM-invoering bij om uw ondernemingsprocessen consequent en systematisch uit te richten op een duurzaam klantenbeheer. Want alleen een effectief onderhoud van de klantrelaties draagt bij tot een verhoogde klanttevredenheid en daarmee tot succes van de onderneming op de lange termijn.

Bandbreedte van ons CRM-advies


Ons CRM-advies omvat alle relevante aspecten van Customer Relationship Management, hier enkele voorbeelden:

  • Analyse van uw CRM-doelen en daarop opbouwend presentatie van geschikte producten
  • Ondersteuning van een probleemloze CRM-invoering door onze CAS project-methode
  • Individuele scholingen en workshops bij ons of bij u in uw bedrijf
  • Individuele aanpassing en verdere ontwikkeling van uw software-oplossing (zoals realisering van interfaces)
  • Ondersteuning bij het CRM-projectbeheer


Kosteloze webinars maken professioneel CRM-advies compleet

Onze kosteloze CRM-webinars vullen ons complete CRM-advies aan en beiden u een uitstekend overzicht van het thema Customer Relationship Management. Neem deel aan ons webinar "Beginnen met CRM" en ervaar software-onafhankelijk wat er schuilgaat achter het begrip CRM, welke kansen uw onderneming worden geboden door professioneel klantenbeheer, welke processen kunnen worden geoptimaliseerd en in welke afdelingen van de onderneming gebruik zinvol is.

Welke vragen u ook heeft, neemt u met ons contact op. We geven u graag advies.