19/08/19CAS genesisWorld x11 mag je niet missen

Elk jaar rond de zomer verrast CAS Software de crm-markt met een nieuwe release van CAS genesisWorld. Dit keer is de eer aan CAS genesisWorld x11, met wederom een groot aantal nieuwe functionaliteiten. Nog flexibeler, nog intelligenter en nog beter in het bouwen en onderhouden van een duurzame en persoonlijke band met de klant.

 

Nieuwe functionaliteiten komen nu ook op tablet en mobiel volledig tot hun recht. Zoals de Picasso zoekmachine, die nu is voorzien van Artificial Intelligence, en de App Designer 3.0, met flexibele opties voor customizen van team planning. Maar ook surveys met ingebouwde multimedia content, gepersonaliseerde dashboards en schermen én de productcatalogus. Deze en vele andere upgrades staan in het teken van de filosofie van CAS: het boosten van de omzet van organisaties door gebruikers in staat te stellen snel en adequaat in te spelen op de wensen en behoeften van hun klanten.


Picasso met kunstmatige intelligentie

De nieuwe x11-versie is uitgerust met een aantal nieuwe smart assistants, ontwikkeld in de CAS Future Labs unit. Zo werkt de Picasso zoekmachine met algoritmen op basis van kunstmatige intelligentie. Daardoor is de zoekmachine zelflerend en in staat om relevante gebruikersinformatie, zoals taken, kansen, documenten en contacten, te highlighten. De Picasso is nu veel meer dan een zoekmachine: het bereidt komende afspraken voor, herkent op voorhand de klantbehoeften en speelt daar direct op in met relevante informatie en advies. Extra handig, omdat Picasso nu ook beschikbaar is als mobiel startsscherm op smartphones en tablets, dankzij de praktische MyDay-widget die gebruikers van CAS genesisWorld al kennen van de desktop. Hierdoor is het mogelijk om nog sneller en effectiever te handelen, en zowel online- als offline te werken, via de browser, de app of de desktop.


CAS genesisWorld op maat voor elke gebruiker

De nieuwste versie van de App Designer maakt het voor gebruikers nog eenvoudiger om CAS genesisWorld volledig op maat in te richten: zonder enige programmeerkennis kan elke gebruiker de gebruiksinterfaces naar eigen inzicht customizen. Het programma maakt gebruik van SmartDesign® technologie, in 2018 onderscheiden met de German Design Award. Daarbij zorgt een geavanceerde graphic user interface voor een consistente look and feel op elk device. Het zogeheten app-in-app concept zorgt voor flexibiliteit en biedt volop ruimte voor extensies. Zo kan de gebruiker lijsten, tabellen, rss-feeds en informatie van externe websites integreren.


Teamplanner nóg transparanter

Met de nieuwe teamplanner in de x11-versie kan de gebruiker enerzijds afspraken voor de sales- of service-afdeling centraal regelen. Daarbij wordt dan meteen rekening gehouden met de individuele werkdruk. Dat maakt het voor teamleden een stuk eenvoudiger om snel hun kalender te overzien.


Beter klantcontact on-site

De productcatalogus is nu ook mobiel in te zetten. Dat maakt het op locatie via een tablet contact hebben met de klant een stuk effectiever. Je kunt nu als gebruiker samen met je klant de productcatalogus bekijken en producten selecteren. Indien gewenst kan het sales support team het voorstel dan formaliseren terwijl de verkoper nog bij de klant is. Dat biedt meer transparantie en geeft de klant een beter inzicht. Zo kom je op ‘ooghoogte’ met je klant te staan.


Animatie voor surveys

Een van de centrale onderdelen in CAS genesisWorld is de Survey-module, die in de x11-versie nog veel meer relevante inzichten oplevert. Het is nu bijvoorbeeld mogelijk om web content zoals video’s en afbeeldingen op te nemen. Deze elementen kunnen ondersteunend werken bij demo’s, trainingen of het maken van strategische keuzes op basis van de survey-data. Het is immers bekend dat beeld een veel hogere response rate opleveren.


Goede zorg voor databescherming

Met de nieuwe Europese regelgeving rond databescherming GDPR (in Nederland vaak AVG genoemd) krijgen bedrijven in toenemende mate te maken met zorgvuldig handelen rondom het bewaren en gebruiken van klantgerelateerde data, en aspecten rond compliancy. De nieuwe x11-versie biedt ingebouwde ondersteuning voor processen rondom databescherming, zoals het vastleggen van toestemming van de gebruiker of, waar dat vereist is, het automatisch en volledig verwijderen van data.


En dat is niet alles…

Hebben we dan alle nieuwtjes van CAS genesisWorld x11 genoemd? Nee, nog lang niet! Denk bijvoorbeeld aan de grafische procesindicator, die haarfijn de huidige status van een lead aangeeft. Of de mogelijkheid om als gebruiker je dashboard en je schermen te customizen. En dan zijn er nog mobiele innovaties, onder meer om uren en uitgaven eenvoudiger te registreren. Plus de nodige voordelen, zoals features om de communicatie tussen verschillende platformen te vereenvoudigen. Denk daarbij aan nieuwe telefoonfunctionaliteiten, zoals een interface met onder meer Skype for Business/Microsoft Teams, de sidebar in MS Outlook die klantinfo en mailcontacten registreert. Maar ook filterfuncties, de mogelijkheid om in de webomgeving klantenkaarten voor en tijdens het gesprek in te zien, en om distributielijsten en e-mail campagnes te maken, een verbeterde marketing automation en lead management, en het afstemmen van afspraken in de mobiele app.


Een korte summary van de noviteiten in CAS genesisWorld x11:

  • Picasso met kunstmatige intelligentie - de zoekmachine voorbij. Nu ook direct op de smartphone en tablet
  • Met de App Designer kan elke gebruiker nu eenvoudig zijn crm dashboard customizen
  • Nieuwe team planning vereenvoudigt het maken van afspraken binnen een team; daarbij is het voor de teamleden veel inzichtelijker
  • Productcatalogus nu ook mobiel en ter plekke bij de klant in te zetten
  • De Survey-module kan nu ook gebruikmaken van webcontent, zoals video’s en afbeeldingen 
  • Ingericht voor het ondersteunen en afwikkelen van data in het kader van de AVG

 


De nieuwe functies in een oogopslag: Nieuwe x11-versie