Weer de beste beoordeling
voor CAS genesisWorld
In de huidige CRM-tevredenheidsstudie "CRM in der Praxis: Anwenderzufriedenheit, Nutzen & Perspektiven 2019/20" (CRM in de praktijk: gebruikerstevredenheid, gebruik en perspectief 2019/20), uitgegeven door Trovarit AG, krijgt CAS Software AG al voor de vijfde keer op rij de beste beoordelingen voor:
- de CRM-oplossing CAS genesisWorld,
- de CAS partnerondersteuning en
- persoonlijke service.
De hoogste klantwaarderingen tonen hoe tevreden onze gebruikers zijn over onze CRM-oplossing.
De studie toont dat de CRM-gebruiker duidelijk tevreden is over de huidige CRM-oplossingen en -leveranciers. De voordelen van CRM in de bedrijfspraktijk vinden de deelnemers aan de enquête in het bijzonder in
- de hogere klantentevredenheid en -binding door CRM (72 % van de deelnemers)
- gemakkelijker winnen van nieuwe klanten met behulp van CRM (40 % van de deelnemers)
- de algemene traceerbaarheid van relevante gegevens in CRM-systemen (51 % van de deelnemers)
- de snelle en eenvoudige informatievoorziening van de CRM-oplossing (44 % van de deelnemers)
Bron: Uittreksel uit de studie "CRM in der Praxis: Anwenderzufriedenheit, Nutzen & Perspektiven 2019/20" (CRM in de praktijk: gebruikerstevredenheid, gebruik en perspectief 2019/20) van Trovarit AG.