CRM-software voor ingenieurs

Van de uitwerking van een nieuw productidee tot en met een omvangrijk project moeten ingenieurs projecten efficiënt afhandelen. Hier komt het aan op precisie en betrouwbaarheid. Een CRM-oplossing ondersteunt ingenieurs bij de effectieve projectafhandeling.

Uw eisen aan CRM-software

  • Omvangrijpe projectplanning en -besturing.
  • Klantgegevens en projectinformatie centraal beheren.
  • Eenvoudige communicatie met projectpartners en medewerkers zonder informatiebreuken.

Uw voordeel met CRM

Ingenieurs plannen, besturen en optimaliseren hun projecten met één programma. CAS Engineering, de CRM-oplossing voor ingenieurs, beeldt alle processen van A t/m Z af. De afhandeling bespaart tijd en alle gegevens van projecten zijn ook onderweg beschikbaar.

De centrale informatiebasis maakt het mogelijk om klanten en projectpartners binnen enkele seconden vakkundig informatie te bieden. Bijvoorbeeld over de stand van een project of de openstaande factuur. Uw medewerkers zijn gemotiveerd en altijd goed geïnformeerd.

CAS Engineering ondersteunt uw verkoop, bijvoorbeeld door het aanmaken van evaluaties van omzetten door een druk op een knop. Prognoses en de actuele status van bestellingen kunnen overzichtelijk worden weergegeven in de cockpit. Dat waarborgt het succes van de onderneming op de lange termijn.

CAS Engineering is een speciaal voor ingenieurs en ingenieurbedrijven ontwikkelde CRM-oplossing. De maatzuivere Complete oplossing maakt professioneel project- en klantenbeheer voor ingenieurs mogelijk. CAS Engineering is ontwikkeld op basis van CAS genesisWorld, de meervoudig onderscheiden CRM-oplossing voor het midden- en kleinbedrijf.

Naar de productpagina van CAS Engineering

Overzicht van de functies

  • Projectbeheer en -controlling
    Met CAS Engineering plant u uw projecten en stuurt u uw orders doelbewust. De projectcontrolling waarborgt een tijd- en kostengerichte projectbewerking. Daarbij worden alle activiteiten voor een project, zoals streefdatums, bijeenkomsten, mijlpalen, taken en documenten overzichtelijk weergegeven.
    Meer over het projectbeheer in CAS Engineering>>
  • Centrale adressen
    De klantenmap is het hart van de klantenbegeleiding en een eersteklas gereedschap in de communicatie. Hier vindt u alle gegevens over de klant. Of het nu gaat om e-mails, telefoongesprekken of bestellingen met de bijbehorende documenten. De centrale kennis over de klant is beschikbaar voor alle bevoegde medewerkers en maakt een authentieke communicatie mogelijk.
  • Afspraken beheren
    Met de agenda heeft u een overzicht van alle afspraken, bijeenkomsten en vakanties. Geheel individueel definieert u het weergavetype met dag-, week- of maandweergave. Bijzonder praktisch: u kunt zoeken naar beschikbare tijden voor afspraken met verschillende deelnemers. Met de resourceagenda beheert u ruimten, beamers en poolvoertuigen.
  • Bekwame service
    Met CAS Engineering organiseert u serviceaanvragen eenvoudig en transparant. In de CRM-software ziet u welk product een klant gebruikt, welke specifieke afspraken zijn gemaakt en welk serviceniveaus de klant heeft. Met een troubleticketsysteem worden foutmeldingen geregistreerd, worden overdrachten en verantwoordelijkheden geregeld en wordt de projectleiding automatisch op de hoogte gesteld.
  • Documenten centraal beheren
    Beheer alle documenttypen, van Microsoft Excel tot PDF inclusief sjablonen in uw CRM-systeem. Gedocumenteerde verkoopgesprekken bevinden zich niet meer lokaal op verschillende computers, maar zijn centraal toegankelijk voor alle bevoegde medewerkers.
  • Mobiele gegevens
    Voor een probleemloze integratie van de medewerkers onderweg zorgt uw CRM-systeem. Toegang tot de centrale database is rechtstreeks mogelijk via het mobiele apparaat of een internetbrowser. Met de module Mobility vindt afstemming plaats tussen locaties of tussen notebooks en de centrale vestiging.

Persoonlijk productadvies

Laat u persoonlijke adviseren ten aanzien van uw speciale eisen. Onze medewerkers staan dagelijks van 8 tot 18 uur tot uw beschikking. U bereikt ons per telefoon via +49 721 9638-188 of door middel van het contactformulier. We verheugen ons op uw aanvraag!